vrijdag 17 maart 2017

Schouw met kachel.


De muur tussen de keuken en de hal is altijd al een muur geweest waar ik weinig mee kon doen.
Er zitten twee stopcontacten en de thermostaat van de verwarming en allemaal op verschillende hoogtes, dus kon ik er weinig mee. Heb al een keer een schouw laten verkleinen, maar hout werkt dus de naad kwam al snel tevoorschijn, niet echt mooi. Tot dat ik op MP deze schouw tegen kwam precies dezelfde maten als de tussenmuur.
Hij staat een klein stukje van de muur af zodat ik nog net bij de lichtpunten kan komen en achter de jardiniere zit de thermostaat. Het is een Engelse schouw met oude gaskachel van gietijzer, de schouw had een crème gelige kleur, daar heb ik de kwast overheen gehaald.
Super blij mee.




Een paar weken terug had ik een buikvirus opgelopen en met de ziekte van Crohn is dat niet zo geweldig, eindelijk de laatste week begon ik weer op te knappen en heb ik mij weer helemaal uit kunnen leven met het zonnetje in de tuin. Heerlijk bezig geweest met schoffelen, vegen en de boel opgeruimd. Een paar bakken met viooltjes gekocht die ik vanmiddag in de potten ga zetten.
Woensdag middag heb ik samen met mijn man in het zorgcentrum gestemd, maar eerst hebben we  genoten van een heerlijke lunch.
Ik hoop dat we snel een zonnige lente krijgen, ik heb er zin in.... jullie ook?


Lieve groet,

Loes





4 opmerkingen:

  1. Zo te lezen gaat bij jou het leven net als hier ook gewoon door met mooie en minder mooie dagen.
    Heb je kacheltje eens goed bekeken en wanneer ik op de company google lees ik dat deze een interessante history heeft.

    Fijn weekend,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat schattig zeg je schouw met kacheltje.....en even over de pups het is niet ons nest hoor....we krijgen een pup ...zo leuk !...liefs Ria x ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er leuk uit! Doet ie het ook of is het alleen voor de sier?
    Ik hoop dat het weer wat beter met je gaat, we wachten op de lente!

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

Kerst.

Wens jullie allemaal  fantastische KERSTDAGEN EN BOVENAL EEN GEZOND     EN  LIEFDEVOL 2018!!!