maandag 27 maart 2017

Oude houten kist.


Vandaag met vriendin naar de Kringloop geweest, daar viel mijn oog op een oude houten kist. Helemaal top, want daar was ik al een tijdje naar op zoek. Een oude kist als tafeltje naast de bank met ruimte voor boeken erin en ik had toch helemaal niet verwacht deze in de Kringloopwinkel tegen te komen. Waar de kist voor gediend heeft dat weet ik niet, alleen de naam Amsterdam is nog duidelijk zichtbaar.
Wel een paar gaatjes tegen gekomen die ik morgen ga behandelen, voor nu staat hij nog even in de schuur.




Heerlijk genoten van de laatste dagen met zon, een paar bakken met viooltjes staan klaar om in de potten te doen, dat vrolijkt de boel weer een beetje op.

Wens jullie een fijne week toe.

Lieve groet,

Loes




6 opmerkingen:

  1. Weet het niet hoor, maar ik heb ook zo'n soort kist, en dat is een eierkist. Vroeger werden de eieren hierin vervoerd. Misschien lijkt het erop??
    Groet'n Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja wat een heerlijk weertje he.....zo fijn ...mooi die kist hoor !...liefs van mij Ria x ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een mooie aanwinst,Loes.
    Dat is weer boffen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig die kist, wat is hij mooi door de tijd heen geworden, kan mij zo voorstellen dat je met deze vondst zo blij bent. Nu maar lekker genieten van het voorjaarsweer, groetjes Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat is nog eens een vondst, toppie!!
    Fijne avond

    lieve groet Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

Kerst.

Wens jullie allemaal  fantastische KERSTDAGEN EN BOVENAL EEN GEZOND     EN  LIEFDEVOL 2018!!!