donderdag 3 november 2011

Vandaag in de tuin bezig geweest.



De éénjarige planten weggehaald, heg geknipt en alles weer netjes aangeveegd.


Er staan een paar winterplanten klaar om in de pot gezet te worden.


Het mos zit nog steeds in het vogelkooitje.


De lavendel een beetje gesnoeid en volgend voorjaar wordt hij heel kort gesnoeid.
Dit heb ik mij laten vertellen door een hovenier, dus volgend jaar weer prachtige bossen Lavendel


De Hortensia's in potten gaan naar de voortuin in de grond.


De verliefde Engeltjes krijgen nog een borstel beurt.


De planten doen het nog goed, dus daar blijf ik nog even vanaf.


De Olijfbomen in potten toegedekt voor de winter.


Erg gezellig zo op de tuintafel.


De tafel wordt volgend jaar in de White was gezet, zodat het structuur van het hout zichtbaar blijft.


Dit waren weer een paar heerlijke uurtjes in de tuin.


Lieve groet,

Loes

6 opmerkingen:

  1. Heerlijk he , om zo in je tuin bezig te zijn.Dat geeft zo'n voldaan gevoel.
    Het ziet er dan toch weer "schoon"uit.
    Die rode besjes vind ik zo leuk...khou ze alleen niet goed en dat moet toch kunnen.
    Dat vogelkooitje heb ik ook ( 2 x) en ik denk dat ik er maar een kwast overheen haal.Er zit een hangplant in en dan het deurtje open en de hangplant eruit...staat zo lief.
    Je hebt prachtige spullen, geniet er maar van.
    Lieve groeten,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij bent lekker druk geweest. Kan je er in het voorjaar weer lekker van genieten! Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een mooie gezellige tuin!

    Lieve groet Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk zeg... krijg echt de kriebels als ik dit zie! Hopelijk laat het weer morgen het een beetje toe om ook maar eens de klompjes aan te trekken en bezig te gaan! Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn om lekker buiten bezig te zijn! Het ziet er gezellig uit! Lieve engeltjes!
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben hier thuis ook al flink bezig geweest, ook met hortensia's te verplaatsen van pot naar tuin en ook alles opgeruimd. Lijkt nu wel wat kaal hoor...maar straks is het weer Kerst en dan plaatsen wij er terug enkele spulletje erbij...

    Prettige week nog...

    Liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen

Kerst.

Wens jullie allemaal  fantastische KERSTDAGEN EN BOVENAL EEN GEZOND     EN  LIEFDEVOL 2018!!!