vrijdag 4 november 2011

Van lamp naar hangplantenbak.



Een paar jaar geleden een oude lamp gekocht op koningendag.
De lamp was niet meer compleet en heb ik hem gebruikt als plantenbak in de huiskamer.

Nu gaat hij naar de voortuin en wordt hij opgehangen naast de ingang van ons huis.


Ik heb er een witte mand ingezet voor de planten.


Leuk he,  van lamp naar plantenbak.


Het mooiste van de lamp vind ik de kandelaars aan de zijkanten.


Met de kerst een paar kaarsen erin? Moet het wel windstil zijn.



Voor een paar euro jarenlang plezier.

Lieve groet,

Loes




8 opmerkingen:

  1. Dit is echt een superleuk idee zeg. Mijn mam heeft pas zo een lamp naar de kringloop gedaan, als ze dit ziet haalt ze hem terug vrees ik :)))
    Lieve groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig idee Loes en wat een prachtige plantenhanger heb je zo. Het zal straks met kaarsen erin prachtig staan.
    Fijn weekend en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig! Wat een leuke vondst.....
    Super mooi zo met je mooie mand erin.
    Wens je een fijn weekend
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sjonge, dat is mooi zeg!
    Eigenlijk meer mijn smaak ;),zou hier super mooi hangen.
    Wat heerlijk dat je er nu zo van kan genieten.
    Lieve groten,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Das nog eens een geweldig idee! Kei leuk met die mand erin!
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dat leuk bedacht, en zo gezellig.

    goed weekend
    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. go wat leuk zeg wat een idee....je hebt er heel wat moois op verzonden fijn weekend lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Woaw, dat staat gewoon prachtig en wat een goed idee...

    Liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen

Kerst.

Wens jullie allemaal  fantastische KERSTDAGEN EN BOVENAL EEN GEZOND     EN  LIEFDEVOL 2018!!!