zaterdag 29 oktober 2011

Pastel tinten op hardboard geschilderd.



Een paar oude lijsten staan te wachten op een schilderij.
als proefje heb ik op een stukje hardboard wat bloemen geschilderd in pastel tinten.



Het kunnen natuurlijk ook rozen worden in andere kleuren.


Waar het mij om ging is, welke verf kan ik hier het beste voor gebruiken.


Dit schilderijtje heb ik met olieverf geshilderd en dat werkte prima.

Er staan 2 stukken board op maat (voor de oude lijsten) te wachten en ik denk het het rozen gaan worden in pasteltinten.

Heel fijne weekend allemaal!

Lieve groet,

Loes



7 opmerkingen:

  1. Ooo dat je dat kan zeg echt prachtig, mooie kleuren combi ik ben bijna een beetje jaloers op je zo mooi geschilderd. SCHITTEREND!!!
    Fijn weekend, groetjes

    Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan alleen maar zeggen Wow wat is dit prachtig!! Echt ik vind het een gave om zo mooi te kunnen schilderen.Fijn weekend
    Lieve groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een kunst!
    Even genieten.....
    Fijn weekend!

    Lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterend!

    fijn weekend
    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een talent!! Ik wou dat ik ook zo'n prachtige dingen kon schilderen.

    Die combinatie van kleuren is prachtig!!

    Liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. seringen in oude lijst, vind ik ook wel iets hebben...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Loes,

    Wat is dit toch mooi! Prachtige combinatie van kleuren heb je gekozen!Zoiets zal het zeker goed doen in een oude lijst!

    Je bent echt super!!

    Groetjes Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Kerst.

Wens jullie allemaal  fantastische KERSTDAGEN EN BOVENAL EEN GEZOND     EN  LIEFDEVOL 2018!!!