donderdag 27 oktober 2011

Buffetkast is wit geschilderd.


Afgelopen dinsdag heb ik de buffetkast wit geschilderd.

En staat helemaal geweldig in de witte keuken.


Het is een oud kastje, er zit nog gebobbeld glas in.



Alle spulletjes er weer in gezet.


Afschuren hoeft niet, het kastje laat zelf al zijn ouderdom zien.


Witte schalen, borden en een beetje blauw.


Gek van leeuwenkop schalen en kommen.

Zelfs de eierdopjes hebben leeuwenkopjes en één oud eierdopje in het wit blauw.


Op de kast een oude pers, koffiepot en zeer oude terinne.




Op naar het volgende traject, de eettafel wit schilderen.


Lieve groet,

Loes

8 opmerkingen:

  1. ziet er erg mooi uit en je serviesstukken zijn prachtig ...veel plezier met het andere ...fijn weekend lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, mooi gedaan hoor, het is een superleuk kastje!
    pssst, kijk eens op mijn blog, wij zijn met hetzelfde bezig :))))
    Mijn tafel en stoelen staan te drogen, de stoelen is best een pittig werkje maar de tafel viel mee:)
    Lieve groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je buffetkast werkelijk super mooi geworden...En je serviesstukken om te snoepen !!!!
    een heel mooi einresultaat.
    Lieve groet Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is je kast mooi geworden Loes en wat heb je er een prachtig serviesgoed in. Ik ben ook weg van die leeuwenkopschaaltjes en ik vind je terrine ook prachtig.
    Fijne avond en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat heb je mooi gedaan, Ziet er erg goed uit. Mooi serviesgoed ook. Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi is je kast geworden!!

    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi geworden!
    Wat een schitterende verzameling serviesgoed.
    Je terrine is super!
    Een fijne dag,

    Lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er prachtig uit! dat is zeker een hele klus geweest. Erg mooi met je servies...wat heb je toch super leuke spulletjes!
    vele groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Kerst.

Wens jullie allemaal  fantastische KERSTDAGEN EN BOVENAL EEN GEZOND     EN  LIEFDEVOL 2018!!!