vrijdag 19 februari 2016

Nieuwe oude lamp.


Een passende lamp vinden in het interieur vind ik best wel moeilijk en als je dan van een donker interieur weer terug gaat naar een licht, komen de lampen ook weer aan de beurt.
De stoere vloerlamp heb ik wit geschilderd en er een linnen kap op gezet, helemaal top.
De stoere tafellamp vond ik wat aan de grote kant voor op de sitetable. Op zoek naar een andere lamp, heb wat lampen voorbij zien komen, maar vond toch een lamp passend voor op de sitetable.
Een beetje romantisch en ook een beetje stoer, helemaal super.




Nu alleen nog de witte gordijnen (zijn in de maak) en de salontafel, daar moet ik eerst het blad van schuren en dan in de verf zetten.


Wens jullie een heel fijn weekend!


Lieve groet,


Loes




10 opmerkingen:

  1. Hoi Loes, je bent een beetje van stijl aan hët veranderen. Mooi je lamp dus graag cadet een mooi plekje krijgen. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat. Zal wel een heel stuk lichter maken.
    Een fijn weekend, liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie lamp Loes'.....fijn weekend liefs Ria ..x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt het er maar druk mee,loes.
    Gaat vast allemaal heel mooi worden.

    Ik wens je een fijn weekend
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal super, Loes. Ik hou van zulke lampen.
    Heb van hetzelfde idee een kroonluchter.
    Nog veel succes met je veranderingen!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een mooie lamp uitgezocht, inderdaad 'romantic meets vintage'. Ik heb ze nog nooit als tafellamp gezien.
    Heerlijk hoe je je eigen stijl opbouwt, ben benieuwd naar het eindresultaat...hoewel, eindresultaat...zijn we ooit klaar met inrichten? hihi...
    Fijn weekend!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt een hele mooie lamp uitgezocht, ik denk dat het een heel mooi geheel word.
    Fijn weekend!
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie lamp heb je gevonden! Dat zal vast genieten worden.
    fijn weekend,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige lamp heb je gevonden. Hij lijkt een beetje op onze kroonluchter. Mooi.


    Groetjes Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige lamp heb je gevonden. Hij lijkt een beetje op onze kroonluchter. Mooi.


    Groetjes Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wanneer ik de hangende kroonluchter boven je witte eettafel met stoelen bekijk past deze staande lamp wat stijl betreft uitstekend.

    Fijn weekeind en liefs,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen

Kerst.

Wens jullie allemaal  fantastische KERSTDAGEN EN BOVENAL EEN GEZOND     EN  LIEFDEVOL 2018!!!