dinsdag 17 oktober 2017

Takken en Andrea Bocelli.


Onder het wandelen met de hond kwam ik deze leuke takken tegen.
Oude lijst tevoorschijn gehaald en de stolp erbij gezet, zo hebben we weer een 
nieuw tafereel op de sitetable. 


Februari van dit jaar was ik jarig, van mijn zoon en zijn vriendin kreeg ik dit prachtige 
cadeau, een avondje naar Andrea Bocelli.
Afgelopen zaterdag was het zover, eerst hebben we gezellig ergens gegeten.
Een groot orkest en een prachtig koor begeleiden hem en toen hij Ave Maria ging zingen, kreeg ik tranen in mijn ogen.
Een avond om nooit te vergeten.




Lieve groet,


Loes











6 opmerkingen:

  1. Mooi hoekje zo.....heerlijk André Bocelli ....echt genieten ...liefs Ria x ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig met die lijst er bij.
    Heerlijk zo'n avondje theater! Genieten!!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het staat heel sfeervol Loes, als je er een oog voor
    hebt, en dat heb jij dan is er met heel weinig GROOT
    resultaat te behalen, heel erg mooi.

    Fijn dat je zo enorm hebt genoten van het concert ven
    Andrea Bocelli, een prachtig verjaardags cadeau.

    Lieve groet,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet leuk uit Loes en past helemaal in de tijd van het jaar door de warme uitstraling.
    Ja,muziek is één van de dingen die de mens kan ontroeren en waarbij de emoties los komen, ik zeg altijd gewoon aan toegeven want het is inmiddels wel bekend dat muziek een enorm goede invloed op de mens heeft.

    Fijne dag,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen

Kerst.

Wens jullie allemaal  fantastische KERSTDAGEN EN BOVENAL EEN GEZOND     EN  LIEFDEVOL 2018!!!