zondag 15 januari 2017

Nieuwe oude kroonluchter.


Op de terugweg naar het oude interieur, doch met weinig decoratie, maar wel wit met een vleugje elegance. Met de industriële lamp had ik het gevoel in een fabriek te zitten i.p.v. in de huiskamer hahaha.... Neemt niet weg dat ik bij een ander heel leuk vind staan, maar dat het gewoon niet mijn ding is.

Mijn andere kroonluchter had ik verkocht, geen spijt van hoor, je hebt iets anders geprobeerd en dat was het niet. Gewoon rustig afwachten en dan komt er vanzelf wat op je pad.... en dat kwam zeker.
Een prachtige oude zilverkleurige kroonluchter dat mij doet denken wat overeen komt aan armelui zilver van vroegere tijden.
Mijn zoon heeft hem even op de haak opgehangen zodat hij van de tafel af is, er moet een tussenstukje aan de draden gezet worden en dan wordt hij aangesloten op de elektra.



De lamp die ik al had staat op een console en ik heb er een oude kruik bij gezet.
Zo zie je dat stoer, wit met een vleugje elegance mooi bij elkaar staan.



Wens jullie alvast een hele fijne komende week.

Lieve groet,

Loes





12 opmerkingen:

  1. Mooie kroonluchter, ik houd wel van dat armelui's zilver.
    Fijn dat jij je daar prettig bij voelt. En je bent weer een industriële ervaring rijker :-)

    Jij ook een fijne week gewenst, groet

    ivysdoenenlaten.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Soms is het even zoeken naar wat het beste bij je past. Daar ben je goed uitgekomen!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie aanwinst,Loes.
    Geniet er maar heerlijk van.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooie kroonluchter ! Ik hou van die sfeer , geslaagd dat is zeker .
    Fijne avond , Christel , Garcya's place

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige lamp...denk ook dat het beter bij je past.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thank you beautiful for your time you shared over at my blog that try's to only share the best of me artistically. I love the chandelier and may this light cast beauty of your quiet space of all things beautiful that you have touched here. Love your style and so pleased to have met you, I will return to take in all you inspire, and I may even steal away bits here and there,

    A beautiful week ahead of you and all it inspires this January month.

    Xx
    Doré

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie Loes'....prachtig ...jij ook een hele fijne week ...liefs Ria x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtig Loes, ik hou wel van een tikje eigenwijs, een combinatie van stoer en shabby chic, Zit zelf ook zo in elkaar dat ik graag mag combineren en oek naar de spanning tussen contrasten, groetjes Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hay Loes,

    Wat een geweldige lamp is dit zeg..en hij
    staat eigenlijk heel mooi bij de lamp die je
    al had...Het is een mooi contrast dat stoere
    bij het elegante..

    Ik wens je een fijne week Loes...liefs Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige lamp Loes! Het zou niets voor mij zijn maar bij jou staat het superchique! En het stoere staat er idd ook mooi bij....mooie vondst!

    groetjes Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Loes, ik snap je helemaal! In ons vorige huis had ik ook industriële lampen gekocht voor in de keuken, maar ook ik merkte dat het niet mijn ding is. In de loop der jaren is de industriële trend alleen maar groter geworden, maar die lampen hangen nu veel beter op z'n plek op de slaapkamer van onze oudste zoon;-)

    Jouw huis, jouw regels! Geniet van het herwinnen van je thuis X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

Kerst.

Wens jullie allemaal  fantastische KERSTDAGEN EN BOVENAL EEN GEZOND     EN  LIEFDEVOL 2018!!!