zaterdag 30 januari 2016

Begin van een nieuw schilderij.


Sinds twee weken zijn we weer begonnen met schilderen bij mij thuis, niet alleen op de donderdag maar sinds dit jaar komen ook op dinsdag de kunstschilders hier thuis, erg gezellig hoor. Na het laatste schilderij ´Torn´ een schilderij in bruintinten, het begin is er.


Met mijn vorige post had ik de achtergrond van mijn blog wit gemaakt, maar bij nader inzien vond ik het toch een beetje erg wit en heb het grijs weer terug gezet, straalt meer rust vanuit.

Nu aan de slag, pannenkoeken bakken, straks komen mijn zoon en vriendin gezellig bij mij eten.


Wens jullie een fijne avond en een gezellig zondag!


Lieve groet,


Loes






10 opmerkingen:

  1. Ha Loes,

    Ik ben benieuwd naar de rest van het schilderij! Knap dat je dat kan!
    Succes met pannenkoeken bakken en eet smakelijk!

    Fijn weekend verder!

    Groetjes Marieke,
    Rustiekbijmariek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er nu al mooi uit het schilderij. Veel plezier met je zoon en zijn vriendin en eet smakelijk

    Groetjes,

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig is je schilderij geworden!
    Ja je grijze achtergrond is mooier!
    Gezellig samen pannenkoeken eten!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zeg niets van het terugzetten naar grijs, ik hou heel erg van de grijzen. Dus je snapt het, ik vind het gewoon prachtig. Leuk he Loes om de rust weer te vinden en weer nieuwe inspiratie op te doen om het schilderen weer volop op te pakken. Hier komt er niets van terecht, was voor de verhuizing weer bezig met tekeningen en etsen en dat ging goed, maar ja, nu een beetje druk en dan wil het ook niet lukken, ik heb mijn concentratie wel nodig. We hebben wel afgesproken om als eerste het atelier op te knappen zodat ik weer goed kan werken, maar dat neemt wel een paar maandjes in beslag.

    Het lukt jou weer goed te zien aan het vorige en dit werk. Zo grappig dat je je eigen draai geeft aan de stillevens.

    Lekker genieten van het samen pannenkoeken eten.gezellig, fijn weekend verder,

    liefs Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat wordt weer een pracht van een schilderij,Loes.
    De kleuren vind ik ook schitterend.

    Nog een fijne zondag
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi!....inderdaad grijs is veel mooier Loes !...fijne zondag liefs Ria x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kunstig! Veel plezier met het schilderen.
    Groetjes, Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat wordt je schilderij prachtig Loes. Wat heerlijk als je zoveel talent hebt.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat gezellig om met elkaar te schilderen, dat werkt ook inspirerend:) Je schilderij wordt weer mooi Loes!!

    Liefs, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat lijkt me dat toch een gave om dat te kunnen....zou het best willen maar ben daar niet voor in de wieg gelegd! Het lijkt me helemaal fantastisch om zoiets dan met anderen te kunnen doen!

    groetjes Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen

Kerst.

Wens jullie allemaal  fantastische KERSTDAGEN EN BOVENAL EEN GEZOND     EN  LIEFDEVOL 2018!!!