vrijdag 26 april 2013

Spiegel eruit, sidetable erin.





Via Marktplaats hebben we de grote spiegel kunnen verkopen, in plaats daarvan hebben een sidetable gekocht.
Links erboven hangt een schilderij te drogen en rechts het schilderij met een biddende man, helaas komen de schilderijen op de foto niet duidelijk over (omdat ik er schuin voorstond en op de sidetable gefocust heb), in werkelijkheid staan ze prachtig.
Als een schilderij moet drogen doe ik er keukenrol papier achter, anders komen er allemaal donkere strepen op de muur. Aan beide kanten van de kamer hebben we rails laten monteren, zodat er geen gaten in de muren komen als je een schilderij wilt verplaatsen.


Het beeld en de oude pot staan prachtig op de sidetable, meer hoeft er niet op.


In de tuin zijn er al vorderingen te zien, alle struiken en bomen zijn weg, er zijn kabels onder de grond voor verlichting aangebracht, de schutting is voor de helft voorzien van steigerhout en de antraciet kleurige banden liggen klaar voor om de border heen waar de Buxussen komen te staan.
Vandaag is het een rustdag (vanwege de regen), morgen wordt er weer verder gewerkt.


Wat een omslag in het weer zeg! Gisteren hebben we heerlijk buiten gegeten en vandaag is het brrrrrr.... koud, ik dacht dat ik mijn winterjas weer voor een paar maanden op kon ruimen, maar helaas.... nog even niet.


Desalniettemin,  wens ik jullie een gezellig en fijn weekend!!!


Lieve groet,


Loes






17 opmerkingen:

  1. Prachtig je side table...en je schilderijen zijn ook pronkstukken.
    Ja schrikken ineens weer dit weer...brrr....

    Fijn weekend

    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was heerlijk gister, heb al een bruine kop!
    Wat ook heerlijk is, is zoals je bezig bent met je huis. Altijd leuk om mee te mogen kijken.
    Fijn weekend..mèt dun winterjasje. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige aanwinst Loes.
    Ja het scheelt vandaag echt een jas, echt een druilerige en grijze dag, maar we vermaken ons binnen ook wel.
    Fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou je toch aan het veranderen bent....;-)
    doe ik dat ook even denkbeeldig,ik hang 2 van die mooie schilderijen van hetzelfde formaat op of nog liever een,helemaal niks op die site table of enkel het oude kruikje en dat zou ik naar de zijmuur schuiven.
    Nee grapje☺☺.....
    het is jou interieur en jij zet/hangt het zó omdat jij het zelf mooi vindt.

    Ben benieuwd hoe de tuin zal zijn wanneer die straks helemaal gereed is.

    Fijn weekeind wanneer volgens de weerberichten weer in de tuin gewerkt kan worden.

    Groetjes,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldige aanwinst, het staat prachtig bij jou!

    Fijn weekend
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke sidetable lekker stoer gedecoreerd.
    Het weer is pet vandaag jammer voor de kinderen met de koning spelen op school .

    Groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie aanwinst, een prachtige sidetable!
    En die pot, wat is die mooi!
    Je schilderijen zijn ook mooi.
    En je kunt inderdaad je winterjas, of nog beter je regenpak aan.
    Mijn grote canvas fietstassen met het regenpak erin zijn deze week van mijn fiets gestolen. Ze waren al heel wat jaren oud, maar toch...
    Ik wens je een mooi weekend!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie sidetable is dat.
    Lekker stoer.
    Daar passen je schilderijen uitstekend bij.

    Fijn weekend
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super gave sitetable zeg!
    Prachtig dat oude hout.
    Het is een mooi stoer geheel zo!
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow wat een mooie sidetable! Echt prachtig. Ook erg mooi met de pot en het beeld erop!
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooi hoekje zo en wat een prachtige sidetable!!

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja erg he...wij hebben gister lekker op een terrasje geluncht en sávonds nog buiten gegeten ook....heerlijk was het...en vandaag gewoon koudddd...mooi hoor je sitetable prachtig !!..fijn weekend...liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je er een heerlijk sfeertje van gemaakt mooi hoor ,je schilderijen zijn weer prachtig !
    Fijn weekend !
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja, ik vind je sidetable ook erg mooi. Je schilderijen komen er prachtig boven uit.
    Ik baalde vandaag ook behoorlijk van het weer, maar aan al het commentaar van iedereen te horen was ik zeker niet niet de enige. Ik vind het nu al een pétzomer:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk dat je een berichtje hebt geplaatst op mijn blog. Zo kom ik ook op jouw leuke blog. Prachtige sidetable en schilderijen. Ik ga jouw blog ook volgen hoor.

    Fijne dagen Roelie de hortensiatuin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig die sidetable met alleen dat beeld en pot er op...en idd meer hoeft er echt niet op!!!
    Spannend al die veranderingen in de tuin, maar zo te horen schiet het al aardig op, en wordt het 'helemaal' echt mooi!
    En na een rustdag kon/kan er nu gewoon weer verder gewerkt worden...ha,ha!
    Want kom op hoor, even beetje regen/wind...maakt toch zeker niet nu al een petzomer?...die moet gewoon straks nog beginnen hoor!!!

    Geniet van deze mooie zonnige zondag Loes!
    Groetjes van Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Loes om op jou reactie op mijn post te reageren ,de krans die je ziet is inderdaad een rozenbottel en die zijn in het najaar te koop in de goeie bloemenzaken .Dit was gewoon een mooi plaatje van een woonwinkel die ik heb laten zien !
    Fijne dagen !
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen

Kerst.

Wens jullie allemaal  fantastische KERSTDAGEN EN BOVENAL EEN GEZOND     EN  LIEFDEVOL 2018!!!