vrijdag 1 maart 2013

Bijna alle voorbereidingen klaar.





Gisteren (mijn verjaardag) heerlijk samen met de kinderen thuis gegeten, het was gezellig en knus.
Vanmorgen vroeg aan de het werk gegaan, eerst de kamer helemaal klaar gemaakt, de witte tafelkleden de vouwen uit gestreken, de tafels en stoelen op zijn plaats gezet. Vanmiddag begonnen met de salades, deze staan nu in de koelkast, vanavond het vlees en de kip gebakken, ondertussen kwam mijn buurvrouw langs en heb ik de tijd genomen voor een kopje koffie. 
Morgen vroeg uit de veren, want dan ga ik eerst naar de bakker en de viswinkel..
Als ik terug kom dan ga ik beginnen aan de soepen, twee soorten sla, en het opmaken van de schalen met heerlijke tomaten, kaas en basilicum, een schaal met paté, de kaasplanken enz...
Om 16.00 uur wil ik klaar zijn, zodat ik nog even tijd voor mijzelf heb, want om 18.00 uur komen de gasten.




Maar nu is het tijd voor rust want het was een lange dag.


Iedereen een heel fijn weekend!


Lieve groet,


Loes







10 opmerkingen:

  1. Volgens mij heb ik je al gefeliciteerd maar voor de zekerheid: alsnog van harte :-)! Wat maak je er een werk van, zorg je er wel voor dat je morgenavond niet gevloerd bent als de gasten komen?

    Ik wens je een heel gezellig weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Loes en ik wens je voor morgen een gezellige en onvergetelijke dag toe.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd !!!...geniet van een heerlijke dag !!...liefs Ria...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd nog met je verjaardag en voor morgen veel succes gewenst.
    Als de voorbereidingen maar klaar zijn, dan kun je even rusten en genieten daarna.

    Een gezellige dag morgen !

    Lieve groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat gaat vast en zeker een hele feestelijke dag
    worden,Loes.

    Fijn weekend
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Loes,

    Van Harte gefeliciteerd!!!
    De voorbereidingen in volle gang voor het grote feest,vast heel leuk om te doen,en je gasten gaan aardig verwend worden met al dit lekkers zoals ik lees.

    Wij zaten vanavond ook weer met de hele bubs gezellig aan tafel,kinderen kwamen eten omdat zoonlief met vriendin straks voor weken naar Thailand vertrekt,
    toch wel makkelijk en lekker dat ze nog een ouderlijk huis hebben waar ze allemaal welkom zijn.
    ....en ik....ben nou toch wel moe...
    En dat zal jij vandaag tegen middernacht ook wel zijn.

    Ik wens jullie een heel plezierige avond en smakelijk eten!!!
    enne.....maak er zondag maar 'n rustdag van!!

    Lieve groeten,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Volgens mij vind je het ook heerlijk om te doen.
    Veel plezier van avond.
    Ik hoop dat je 16.00 klaar bent.

    fijn weekend.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag en ik wens je een hele mooie dag, hetzij met alle voorbereidingen, maar ook als jullie met elkaar aan tafel gaan!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik wens je een hele fijne avond, geniet er van!

    Liefs, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van harte proficiat met je verjaardag!!

    Ondertussen zal de gezellige avond al voorbij zijn en kan je lekker nagenieten.

    Liefs
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen

Kerst.

Wens jullie allemaal  fantastische KERSTDAGEN EN BOVENAL EEN GEZOND     EN  LIEFDEVOL 2018!!!