vrijdag 26 oktober 2012

Nieuw schilderij.




Het was een beetje moeilijk om een goede foto te maken, want de verf is nog nat (glinsteren) en veel zonlicht in de kamer, ik ga niet mopperen over de zon hoor!
Als ik naar het schilderij kijk dan is hij mooier dan op de foto, een nieuwe foto houden jullie van mij tegoed.

Met de tak in de vaas heb ik mijn fantasie laten gaan, dat vind ik het leukste aan het schilderen, een stukje van jezelf erin weergeven.
Het schilderij blijft een weekje op de ezel indrogen, dan wordt hij op de muur gehangen en kan het verder drogen.



Een heel fijn en zonnig weekend!


Lieve groet,


Loes




16 opmerkingen:

  1. Prachtig het is dat je zegt dat het een schilderij is ,
    maar het zou zomaar een echte mooie pot met een echte tak kunnen zijn zo mooi !
    Fijn weekend !
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi hoor!! Het lijkt mij heerlijk om goed te kunnen schilderen, maar de kwast en ik zijn wat dat betreft geen goede combinatie!

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh..geweldig !!! echt zo mooi...
    Verkoop je ook zoiets ?? ja, toch even vragen natuurlijk hé.

    Groetjes
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig schilderij weer .Het lijkt me zo leuk om eigen werk in huis te hebben hangen .Fijn weekend
    Lieve groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is heel mooi geworden, Loes!
    Mooi als je zo'n hobby hebt waar je ook dingen van je zelf in kunt stoppen.

    Mooie dag en lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lijkt me werkelijk schitterend staan in je interieur!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je dat mooi gemaakt Loes. Echt iets om trots op te zijn.
    Een prachtig stilleven dat straks heel mooi zal staan aan de muur.
    Fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vindt het schilderij prachtig.

    Fijn weekend groetjes, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend schilderij,Loes.
    De belichting is heel goed getroffen.
    Alsof er een lamp van een kant op schijnt.
    Mijn complimenten.

    Fijn weekend
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook al vind je zelf het schilderij mooier dan de foto...ik vind het zo ook al prachtig, hoor Loes! Knap gedaan!!!
    Het zal straks zeker boven de bank (ja toch?) in de huiskamer, heel mooi in je interieur passen!!!

    Een fijn weekend met elkaar!
    Groetjes van Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lijkt me heerlijk om zelf zo iets moois te kunnen maken. Helaas ben ik niet zo creatief. Knap gedaan. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is werkelijk PRACHTIG geworden!!!
    Wat zal dat straks aan de muur ongelooflijk
    mooi staan.

    Wens je een heel fijn weekend,

    Lieve groet,
    Josephie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. O wat gaaf als je zoiets kunt.... echt supermooi geworden!

    Groetjes en een fijn weekend X

    BeantwoordenVerwijderen

Kerst.

Wens jullie allemaal  fantastische KERSTDAGEN EN BOVENAL EEN GEZOND     EN  LIEFDEVOL 2018!!!