dinsdag 2 oktober 2012

Decoratie.




Bij de vorige post heb ik jullie laten zien de glazen kandelaars, gekocht bij Action, ook deze vergrijsde houten kandelaar stond daar te pronken.

Een kleine dadeltak voor decoratie, nu nog groen. 




Van het zonnige weer afgelopen weekend heb ik gebruik gemaakt om de schuur op te ruimen.
Vandaag ga ik een begin maken met alle boeken en verfspullen naar mijn werkkamer over te brengen, 
Er vindt een grote herverdeling van kasten plaats, elke dag een stukje, want het is te veel om alles in één keer te doen.

Lieve allemaal, mijn koffie is op en ik ga weer hard aan de slag.


Een hele fijne week!


Lieve groet, Loes



13 opmerkingen:

  1. Verse dadeltakken! Ik vind ze zo mooi als ze nog groen zijn, jammer genoeg duurt dat nooit zo lang...

    Soms kun je nog best wat leuks scoren van die Action he, erg leuk!

    Groetjes X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi die vergrijsde kandelaar!

    Fijne dag,

    Groeten Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een mooi sfeervol plaatje zo.Ik kom toch te weinig bij de Action want deze kandelaar wil ik ook wel ,hij is prachtig.
    Lieve groetjes Elisabeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig plaatje weer ook deze kandelaar is erg mooi hoor en die dadeltak is super ...ik heb hem verleden jaar ook zo gekocht jammer genoeg is hij alleen niet paars geworden hij werd donkerbruin ....hoop dat jij meer succes heb ...fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De Action heeft mooie dingen, alleen kom ik er niet veel.
    Maar de kandelaren die je nu hebt laten zien zij echt mooi.
    En de dadeltakken zijn ook weer mooi voor de herfst. Het is mooi hoeveel mooie herfstdecoraties je weer kunt maken.
    Succes Loes met het omvormen van de kasten. Wel fijn dat je weer een eigen werkkamer krijgt.
    Een mooie dag verder!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou moe...kom ik gezellig bij je op visite.....is de koffie op......;(
    Nu ja.....toch maar even genieten hier...je kandelaars zijn super en ik vind ze zo groen eigenlijk op het mooist. Bij mij zijn ze al donker verkleurd.......
    Jammer hoor van de koffie.

    Fijne dag

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtig stilleven! zo mooi ook die dadeltak!
    ik ben ook met een grote kastenopruiming bezig, iedere dag een beetje.. ruimt wel lekker op.. succes!!

    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dadeltakken combineren overal zo goed bij, in deze kleur vind ik ze ook heel erg mooi!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dus je bent ijverig bezig,Loes.
    En wat is de kandelaar mooi.
    Zo samen met de dadeltak ziet het er
    zeer decoratief uit.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kandelaar! Leuk zo met de dadeltak!

    Succes met je klussen!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een bedrijvigheid allemaal...je bent gewoon niet te stoppen lijkt wel...ha,ha!
    Maar wel lekker een opgeruimde schuur, en al je boeken en verfspullen...weer naar je werkkamer, en ja dan meteen ook de andere kasten maar opruimen, en herindelen...natuurlijk!
    Gelukkig doe je wel (af en toe) even een koffie 'break'.
    Die grijsige houten kandelaar, past ook weer precies, mooi bij je interieur, en met die dadeltak erbij...stoer hoor!

    Groetjes van Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie combinatie! Succes met al je plannen en tot bij het volgende kopje koffie ;)

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi plaatje zo, ben gek op kandelaren en op verweerd. Zal ook eens even bij de A. kijken. Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen

Kerst.

Wens jullie allemaal  fantastische KERSTDAGEN EN BOVENAL EEN GEZOND     EN  LIEFDEVOL 2018!!!