donderdag 3 mei 2012

Rust en ruimte



Vanmorgen druk in de weer geweest met spullen in de schuur te zetten.
Wat te veel of te vol maakte in de kamer heb ik in een grote doos gedaan.
Mooi oude spullen komen tot hun recht als je ze ook daadwerkelijk kunt zien, is mijn gedachten gang.
En eerlijk gezegd hou ik van rust en ruimte om mij heen.

Op de eetkamer tafel staat een ijzeren vaas (krans met mos en tak van de paasdagen, kan nog wel even)
en de schaal met een dadeltak.
Zelfs alleen de schaal met dadeltak zal mooi staan, als een stilleven.





Aan de witte eettafel staan stoelen in de kleur taupe, die samen met de bruine spullen op tafel een warme sfeer uitstralen.

Het lijkt mij ook mooi in de ijzeren vaas een hangplant te doen.
Daar gaan ik morgen maar eens voor kijken.

Lieve groet,

Loes


10 opmerkingen:

  1. prachtige foto's ...toevallig heb ik ook een post over tuinvazen hahahah ...mooi he die dadeltakken ze blijven mooie ..vast een fijn weekend lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind het zo prachtig hoor Loes, niks meer aan doen. Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je vaas is prachtig.....stijlvol....en na morgen ....een geheel....ben benieuwd waar je voor gaat kiezen!!!
    Nog een fijne avond & lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi de tak op die schaal prachtig...liefs Ria....xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die schaal met dadeltak is prachtig.

    Liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie ornamenten, Loes. Een warme sfeer. Ben benieuwd wat voor plantje je erin stopt.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De kunst van het weglaten ,en zo is het maar net ,best moeilijk als je zoveel dingen leuk vindt ,ik ben tegenwoordig ook van minderen met prullaria ,nu de kasten nog leegruimen .......hiihh

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat heb ik ook gedaan vandaag lekker opruimen, het is mij ook gouw te vol.

    Groetjes, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi geheel zo op de tafel, opgeruimd in huis is opgeruimd in het hoofd (althans dat geld voor mij)
    Groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Op deze manier komen je mooie spullen prachtig tot hun recht!

    Fijn weekend. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Kerst.

Wens jullie allemaal  fantastische KERSTDAGEN EN BOVENAL EEN GEZOND     EN  LIEFDEVOL 2018!!!