vrijdag 3 februari 2012

Kou en sneeuw.


De winter heeft nu echt zijn intrede gedaan.
Als ik achter mijn laptop zit, kijk ik de tuin in en zie langzamerhand dat alles bedekt wordt met sneeuw.
Het is een half uur na dat ik de foto's heb gemaakt en is er al behoorlijk wat sneeuw gevallen.


In de kas staat de kachel aan, want de temperatuur mag niet onder de 6 graden boven nul komen.
Een paar cactussen hebben een extra jasje aan.





Een tip: Je wilt iets ouder laten lijken, zet het gewoon buiten en het weer doet de rest.
Net zoals het grote dienblad op onderstaande foto, die mag straks weer naar binnen.



Iedereen een heel fijn weekend met veel sneeuwplezier!

Lieve groet,

Loes





9 opmerkingen:

  1. Ook hier in Brabant volop sneeuw! Zo mooi maar ik ben toch blij dat ik er niet meer door hoef!
    Fijn winterweekend!
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is prachtig om te zien de mooi winterse deken. Ben blijk dat ik nu binnen zit
    Liefs
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een pak sneeuw,wij hebben niet zo veel liggen hoor!!!!
    Ook een fijn weekend met veel winterpret!!!!
    groetjes Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk genieten is het van het witte wonderland. De kinderen zijn druk aan het sleetje glijden en sneeuwschuiven. Heerlijk genieten.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. die sneeuw levert wel supermooie plaatjes op he
    geniet er lekker van
    fijn weekend
    groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi hé, alles zo wit, genieten met je ogen! en morgen een mooie wandeling, prachtig jou foto's!

    Fijn weekend!
    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat veel sneeuw... hier ligt maar een heel dun laagje.

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is het toch genieten bij iedereen met die prachtige winterse plaatjes! Je tuin ziet er betoverend uit! Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi die foto's van je tuin in de sneeuw. Bij jullie is er aanzienlijk meer gevallen dan bij ons in Drenthe. Hier ligt er maar een laagje van ongeveer 1cm denk ik. Ben stiekem een beetje jaloers.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Kerst.

Wens jullie allemaal  fantastische KERSTDAGEN EN BOVENAL EEN GEZOND     EN  LIEFDEVOL 2018!!!